Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2006 18:29 - За Европа, Австралия, мухите и хората...
Автор: mnenieto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 684 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2006 18:33


Яхнах пощенската муха и кво ся...?!

Тя ми каза че щяла да ме заведе в Австралия да гледам жирафите, ама аз да не съм вчерашен!

Първо докато се возя на Пощенската муха въобще не друса-коет ще рече, че се движи някъде из Европата, шото от  съседката Маруша знам че на югоизток ( до страната на жирафите- Австралия ) пътят е много разбит и почти не е асфалтиран...

Второ из въздуха отначало понамирисваше на мангали-ще рече че мухата е летяла над Румъния и Словакия, а сега вече вони на вкисната бира и вурст. Мамка и и Муха, аз исках жирафи, слънце и някоя загорела австралийка, а тя да ме забие към средна Европа... Тя Маруша хубаво ме предупреждавбаше, че с пощенска муха  не трябва да се занимавам...

 

Мухата умря- свали я Юрофайтар, добре че от преди тва зех на баба килотите, че ми служиха като парашут. Приземих се в къщата на некви хора, хора ама не като наще у маалата, а едни напращели едри, руси и само мъже... поне дадоха нещо за ядене, че от тоя полет толкова изгладнях и сутрешната баничка преди него не ми помогна... Наядох се и чак сега забелязах, че не са маже, единия човек вика на другия "Миличко"- значи едното е жената- ма как да ги познаеш и двамата са руси, дебели и с мустаци! Забелязах, че си говорят нежно...ама не като при нас- той (единия рус) и вика:"Миличко кажи Мяу!", а другото му отговаря:"Грух"...Ех ако беше Мухата тук да види и тя свят и друга култура! Е не са като жирафите- ядат месо и пият бира, вместо трева и прясна австралийска вода, ама си имат чара...

Писна ми - тия двамата ги няма по цял ден и аз само седя пия бира и гледам телевизия, ма и телевизията им не като наштате предавания, филми и новини нямат, а само реклами. Мисля вече да си тръгвам, и се пробвах ама единия не ме пуска и само ме сочи заплашително с пръст...Пак телевизия и бира, а-и вурст- тук толкова са се побъркали на тая тема, че гледах по телевизията че са арестували някакав май, щото изял оная работа на друг...Жалко че те си сравняват членовете с вурстове- ако ние го правим с нашия шпеков салам, поне в това ще ги превъзхождаме...

Избягах и сега се чудя кво да правя, не видях и пощенски мухи (по-късно разбрах че са уволнили пощенските мухи, след като пощата им купила акциите на ДХЛ ги уволнила...)

Тази страна не ми харесва нито пощенски мухи, нито жирафи, е загорели са хората  ама, как да различиш кое е мъжа кое жената, пък и не смятам да оставам за дълго- срещнах един таралеж и той ме светна, че на запад имало трева и загорели и слаби жени, пак и ако сам вземел достатъчно трева и жирафите сами идвали...

Вървя вече не помня от кога-на запад и се оглеждам за червени фенери (таралежа каза че така ще се ориентирам в търсене на оная страна)...

Намерих я, ама мисля че съм преминал в Африка- тук всички са чернокожи, само жените зад витрините до червените фенери са като наще, ама като се опитах да свалям едната отначало тръгна добре, но впоследствие разбрах че иска пари, а аз останах без пари (дадох ги на таралежа да си купи самобръсначка-според него жените повече го обичали гладко избръснат)...

От два часа пуша трева и хапвам пица с габи (тва пак ми го прапоръча таралежа), в кафенето където се намирам е доста тясничко, ама изведнъж идва огромна група туристи. А! Таралежа се оказа прав- туристите са група жирафи от Австралия (казаха че говоря добре езика им)... Баси как се изпърдя единия жираф до мен...сега и другия...задушно ми стана пук и единия мъжки жираф ми предложи да ми направи свирка- махам се че ще повърна-пръдни и свурка от мъжки жираф. Радвам се, че Мухата (бог да я прости-скапан Юрофайтар!) не ме заведе в Австралия, там било по-лошо...само миризливи, обратни жирафи! Излезнах от тва скапано заведение ама още ми е задушно, влезнах да се изкапя в единия канал ( под бурните ръкопляскания на седящите на парапета на канала семейство слонове )... баси забравил сам да плувам... давя се...

...Вянги сам им казвал като ме оставят блокирал от алкохолно натравяне да ме оставят легнал по корем...мамка им... целия сам в повърня- сигурнно и щях да се удавя в нея ако не ми се случва вече за четвърти път...

Погледнах тавана на стаята ми в 13 блок на общежитията в студентски град...радвам се че не заминах да уча извън България- там има май само объркани мухи, дебели грозни немци, напушени таралежи, негри-имигранти, проститутки и гадни смрадливи жирафи-гейове!...

П.П.: Като седнах да го поствам се запознах с гълъб, направил тяло от анаболи, работещ и той за пощата и имащ особено мнение за Стоичков, но това ще го разкажа по-късно.

 
A.O.B

През моят поглед та в очите на български стуДент...



Тагове:   австралия,   мухите,


Гласувай:
0



1. isis - :)
02.12.2006 20:05
Готин блог! Кефиш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mnenieto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49101
Постинги: 15
Коментари: 58
Гласове: 66
Архив